Rasmus Antoft fortsætter som dekan for SSH

Lagt online: 24.05.2024

Rektor Per Michael Johansen har indgået en aftale med dekan for Det Humanistiske og Samfundsvidenskabelige Fakultet Rasmus Antoft om, at han fortsætter som dekan i yderligere 6 år.

Rasmus Antoft fortsætter som dekan for SSH

Lagt online: 24.05.2024

Af Bo Jeppesen, strategisk chefrådgiver, rektorsekretariatet

- Rasmus har i sine ni år som dekan bevist, at han kan navigere og balancere i en omskiftelig universitetsverden. Han har på bedste vis ledet et område, der har oplevet politisk modgang og sikret Aalborg Universitets interesser bedst muligt. Samtidigt har han succesfuldt været i stand til at samle det samfundsvidenskabelige og det humanistiske fakultet i et moderne SSH-fakultet (Social Science & Humanities). Derfor var valget af Rasmus til endnu en periode som dekan heller ikke svært, siger rektor Per Michael Johansen.

Med forlængelsen af sin åremålsansættelse ser Rasmus Antoft frem til at fortsætte arbejdet som dekan for fakultetet:

- Jeg glæder mig til at kunne fortsætte arbejdet med at udvikle SSH på AAU. Til trods for mange forandringer, så er der stadig muligheder og potentialer forsknings- og undervisningsmæssigt, som vi skal forfølge. Og vi skal fortsætte med sætte et stærkt aftryk i omverdenen. Jeg ser frem til at løfte dette i et fortsat godt samarbejde med medarbejdere, studerende og den øvrige ledelse på AAU, siger dekan Rasmus Antoft.

Dekan Rasmus Antoft